ماجرای حاشیه اخیر سریال «غربت» چیست؟ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای تعطیلی پردیس تئاتر مستقل مشهد چیست؟ ماجرای درخواست کمک صابر ابر ، بازیگر سینما و تلویزیون، چیست؟ آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) برای مردی که عاشق ایران بود | یادی از محمدعلی اسلامی ندوشن به بهانه سالروز تولدش اجرای نقاشی حسن روح الامین و محمدعلی نادری در بامِ کربلای معلی کارمندان خراسان رضوی در روز کارمند رایگان سینما بروند + اسامی سینماها «اسپاسم» به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان می‌رود تعطیلی سینما‌ها به مناسبت اربعین حسینی ۱۴۰۳ قرقیزستان و اروگوئه در راه اسکار ۲۰۲۵ آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان نماهنگ «تنگه دلم» منتشر شد+ فیلم «سه کیلومتر تا پایان جهان» برنده جشنواره فیلم سارایوو شد تغییر چهره حیرت‌انگیز الهه رضایی، مجری قدیمی تلویزیون، بعد از ۴۳ سال + عکس سریال «غربت» و «جوکر ۲» بدون مجوز منتشر شدند توضیحات سمانه نائینی درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی (۱ شهریور ۱۴۰۳) برنامه «گل یا پوچ» یک‌شنبه پخش نخواهد شد + زمان و علت اکران فیلم سینمایی «سرآغاز» در گروه سینمایی هنر و تجربه
سرخط خبرها

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی: مقابله با تبلیغات تصویری نامتعارف را دستور کار قرار داده‌ایم

  • کد خبر: ۱۷۹۳۷۶
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی: مقابله با تبلیغات تصویری نامتعارف را دستور کار قرار داده‌ایم
نهاد ریاست جمهوری مطالباتِ ستادِ امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در زمینه سوءاستفاده شرکت‌های دارویی از «تصاویر نامتعارف بانوان» را پیگیری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بررسی‌های ميدانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی نشان از آن دارد که مدتی است شرکت‌های تولیدکننده دارويی ــ که عمده آنها تولیدکنندگان مکمل‌های دارويی، غذايی و بهداشتی داخلی هستند ــ با تقليد از محصولات مشابه خارجی اقدام به استفاده از عکس‌ها و تصاویر نامتعارف بانوان بر روی جلد و بسته‌بندی محصولات خود کرده‌اند. همچنین، از این تصاویر ــ برای تبليغ هرچه بيشتر محصولات ــ به‌صورت برجسته، پشت شيشه داروخانه‌ها، فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات آرايشی و بهداشتی و غیره استفاده کرده‌اند.

بر همین اساس، دبیر این ستاد، با توجه‌ به تغییر رفتار بازاریابی و ذائقه سازی غربی در فضاهای حقيقی و مجازی و همچنين مطالبات گسترده عمومی در خصوص رفع اين ناهنجاری اجتماعی، طی مکاتباتی با دبير ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر كشور، خواستار پیگیری این موضوع از طريق نهادهای متناظر كشوری شده است.

در اطلاعیه‌ای که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در همین راستا منتشر کرده آمده است: تاکنون این مکاتبات با دبیر شورای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر وزارت کشور، معاون امور اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، استانداران و شهرداران سراسر کشور انجام شده و از نهاد ریاست‌جمهوری پیگیری مطالبات مطرح‌شده ابلاغ گردیده است.

این ستاد اعلام کرده است: پیگیری مطالبات مردم و گسترش معروفات از اهداف راهبردی ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی است و در راستای پیگیری حقوق عامه، علاوه بر یاری‌رساندن به حوزه نظارت تخصصی دستگاه‌ها، مطالبات مردمی نیز همواره مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

منبع: ستاد امر به معروف و نهی از منکر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->